نشریه الکترونیکی خبرستان

والحه یکی از القاب حضرت فاطمه میباشد

نشریه الکترونیکی خبرستان

والحه یکی از القاب حضرت فاطمه میباشد

واقعیتی شنیدنی بسکتبال غولها

با فضیلت ترین شما کسانى باشند که اخلاقشان نیکوتر باشد و همنشین نواز باشند، آنها با مردم انس گیرند و مردم با آنها انس گیرند و روى فرششان نشینند  

 

رسول خدا (صل الله علیه و آله) 

 

بسکتبال غولها 

 

خلبان کازاکی چندی پیش با گزارش مشاهدات عجیبش در تمام دنیا مشهور شد.او داستان را اینطور تعریف میکند: 

هوا کاملا آبی بود و هیچ مانعی برای پرواز وجود نداشت من قصد داشتم یکی از جنگنده های جدید را امتحان کنم.درواقع نمی خواستم قبل از این که خودم سوارش شده باشم افراد پایین تر از من با آن پرواز کنند.این احساس مسئولیت همیشه با من است.ساعت دو بعد از ظهر ....

 

 بقیه در ادامه مطلب

 

 

برچسب ها 

 خلبان کازاکی   بسکتبال غولها   داستان عجیب  عجیب ترین داستان   توپ بزرگ   غول    

داستان شنیدنی     عجایب    رویا اما واقعی  داستان خلبان    داستان واقعی  ماجرای عجیب 

عجیبترین ماجرا    ماجرای ترسناک    داستان ترسناک   ماجرای واقعی  دلهره و ترس 

داستانهای زیبا      ماجرای عجیب پرواز     ماجرای خلبان   واقعیت ترسناک

ادامه مطلب ...

تبادل لینک

با سلام مجدد.همانطور که میبینید بازدید از این وبلاگ بدک نیست مثل خیلی از وبلاگهای شما برای اینکه بازدید وبلاگامون بیشتر شه راههای زیادی هست که بهترین و موثرترین راه تبادل لینک هست.من که خیلی زیاد عاشق تبادل لینک هستم.اگر شما هم موافق هستید پس یالاه

با یک نظر دادن مثل نمونه من که در زیر میبینید و دادن مشخصات وبلاگتون موافقتتون را اعلام کنید من هم توی هر دو وبلاگم شما را لینک میکنم  

منو با عناوین زیر لینک کنید  

آدرس وبلاگ ۱ : parsitel2.blogsky.com

عنوان وبلاگ ۱: داستانهای زیبا-عجایب جهان 

آدرس وبلاگ ۲ : parstiel.blogfa.com

عنوان وبلاگ ۲ :مطالب جالب حقوقی 

 

 

ممنون